Autor |
Wiadomość |
klUsmen
VCL KLUSMEN !

Dołączył: 04 Paź 2005
Posty: 359
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany:
Czw 14:01, 17 Sie 2006 |
 |
Witajcie mam zaszczyt oinformowac o nowym swacie ktory ma wyjsc za jakis czas.
w temacie prosze o pomysly ktore przedstawimy autorom swata take down... byc moze nasze opinie i pomysly trafia do nich i w jakiejsc czesci zostana wysluchane i zrealizowane
Piszcie Propozycje zmian udogodnien .... fantacje mile widziane
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
klUsmen
VCL KLUSMEN !

Dołączył: 04 Paź 2005
Posty: 359
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany:
Czw 14:04, 17 Sie 2006 |
 |
Ja proponuje !
- po tazerze ! aby to lepiej wygladalo..... zeby czlowiek padal na glebe... a nie jak ges kucal... wtedy widzialby tylko glbe zmniejszalo by to szanse patrzenia na akcje... no i wygladalo by to realiztyczniej... mozna by zrobic np 2 sposoby czy nawet wiecej ... upadania na glebe i wstawania zalezy od kamizelki i czasy trwania.. wieksza kamizelka mniejszy czas... czego nie bylo w swacie normalnym... zrezygnowac z tazera ktory jest w syndykacie... naprawde lipnie sie nim operuje a wyglad pozostawia do zyczenia wiele
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
DOgi
Clan Lider

Dołączył: 02 Paź 2005
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Andrychów
|
Wysłany:
Czw 14:08, 17 Sie 2006 |
 |
Strona projektu [link widoczny dla zalogowanych]
Zobaczcie na autorów!!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
dymek
mortal

Dołączył: 02 Paź 2005
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany:
Czw 16:05, 17 Sie 2006 |
 |
Ja bym chciał napewno mniejsze Mapki nie takie wyrabane jak w Syndykacie cos alla FF i FW .A z tym Tazem to jak by padł na ziemie po stazowaniu smiesznie by to wygladał troche przy aresztowaniu nie wyobrazam sobie tego, a tak jak kuca zawsze mozna sie nim zasłonic   
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
klUsmen
VCL KLUSMEN !

Dołączył: 04 Paź 2005
Posty: 359
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany:
Czw 17:45, 17 Sie 2006 |
 |
no tak ... ale w rzeczywistosci facio pada na ziemie a takie chowanie to juz mozna jako bug uznac i trzeba by sie odzwyczaic sam sie chowam hehe
no ale te dzikie gesi troche smieszne jak stazujesz kolesia
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
SOVIET
mortal

Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 18:01, 17 Sie 2006 |
 |
heh. ode mnei moge napisac: co do tazera to wkur...a mnie przeladowywanie po strzale. wrrr czasem ladnie pieknie a czasem trzeba 5 razy nacisnac r zeby poszlo albo odczekac 3 sekundy. co do mapek to moim zdaniem mapy typy old granite hotel albo meat barn restaurnt są za duze i do trybu multi moim zdaniem zbyteczne. SWAT opiera sie na grze zespolowej i tworzeniu skladnych akcji. NO i do tego oczywiście odpowiednia TAKTYKA!! to jest serce gry jak i oddziałów SWATA. W tak dużych mapach więcej czau zajmuje znalezienie przeciwnika niz sama akcja. Do tego dochodzi kamperka itp. narazie mi sie nie chce wiecej pisac , potem moze cos jeszcze dodam bo pare pomysłów mam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Marek
mortal

Dołączył: 19 Paź 2005
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 18:06, 17 Sie 2006 |
 |
yyy po dajesz te pomysły jak zaden z nas nie robi tej gry hi hi ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
DOgi
Clan Lider

Dołączył: 02 Paź 2005
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Andrychów
|
Wysłany:
Czw 19:38, 17 Sie 2006 |
 |
lol
Ale jeśli napiszecie coś ciekawego to przekażę to autorom...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Resi
MoRtal Academy

Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 21:32, 17 Sie 2006 |
 |
DOgi napisał: |
lol
Ale jeśli napiszecie coś ciekawego to przekażę to autorom... |
Według mnie to co napisał Klusek z tym tazerem jest dobre koleś powinien upaśc ty bys aresztowal a kolega z drużyny osłaniac cie powinien, by było trudniej i bardziej rzeczywiscie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
DOgi
Clan Lider

Dołączył: 02 Paź 2005
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Andrychów
|
Wysłany:
Pią 1:36, 18 Sie 2006 |
 |
Przekazałem, to co była napisane powyżej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Silent
mortal

Dołączył: 04 Lis 2005
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany:
Pią 21:54, 18 Sie 2006 |
 |
Po 1 PUNK BUSTER bez tego ani rusz !!! Skonczą sie wtedy akcje pokroju Ramireza
Fajnym pomysłem był by tarcza. Cos na styl tej z Counter Strike. Możliwe bedzie używanie wyłacznie drugiej broni. Naciśnięcie przycisku akcji spowoduje zasłone i widok przez małą szybke w tarczy. Oczywiście wtedy można tylko chodzić ( powoli) Tarcza w trybie zaśłony chroni gracza przez granatami kulkowymi ( oczywiście jęśći wybuch był na przeciw tarczy) i pociskami. ( w trybie bez zasłony połowa ciała jest odsłonięta co i tak zapewnia pewną ochrone) Podczas kucia tarcza nie będzie przez chwile używana
Fajnym pomysłem wydaje sie też hełm z termowizją. Coś ala Predator
Kamperzy bójcie się będzie was widac z daleka ( a przynajmniej ich część)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
OsTe
mortal

Dołączył: 24 Sty 2006
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany:
Sob 7:48, 19 Sie 2006 |
 |
Wiec tak soviet mapy duze sa potrzebne! Np. Jak byłem w NaC tam prawie wogole nie gralem na fodzie i fairfaxie bo landrynce na 16 osob takie mapy sa za male! a mapy typu szpital na 16 osob to tak jakbys zagral food na 6 osob.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
MrDranzer
mortal

Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 19:45, 19 Sie 2006 |
 |
1) Mozliwość zajścia przeciwnika od tyłu i uduszenie go linką lub jakimś innym badziewiem
2) Przydał by się nóż którego można wykorzystać do poderżnięcia gardła lub urzycia go do rzucenia w przeciwnika
Jak coś wymyśle jeszcze to dodam później
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Forke
mortal

Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 19:50, 19 Sie 2006 |
 |
a ja bym proponował cos realnego naprzykład granaty które bede zabijały odrazu i moze mapy podobne do food wall restaurant mogli by ja rozbudowac:D
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Forke
mortal

Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 19:56, 19 Sie 2006 |
 |
a i jeszcze przydał by sie gaza który działa dłuzej bo ten działa zdecydowanie krótko jak koles ma maske no i myslałem o broni która wypuszcza siatke ale nie wiem czy to nie jest głupi pomysł
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
klUsmen
VCL KLUSMEN !

Dołączył: 04 Paź 2005
Posty: 359
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany:
Nie 21:22, 27 Sie 2006 |
 |
pomysly bardzo fajne
silent Forke z siatka.... tylko rozwincie temat jak silent czyli .... cos za cos... w Swacie wlasnie z tym mamy doczynienia...
kamizelka ale wolniej chodzisz... maska dziala na gas ale flash .. uuuuu
itp.
ja proponuje male mapki.... zdecydowanie male... ala FW i FF
mapki typu.:
- Samolot pasazerski ... BUS ten dyzy nowy !!
- stacja metra - nie za duza !! bo mielismy doczynienia z wielkimi i nieudanymi
- sklep spozywczy
- domek rodzinny (z basenami itp.) ladnie wykonany nie amatornia
- male centrum handlowe
- lotnisko
- statek pasazerski (ew. prom)
- wesole miasteczko
oczywiscie w misjach single... powiazac jakos te misje i np misja w samolocie odbywala by sie np w locie.. a na multi na ziemi.
w single mozna by tez zrobic misje z autobusem... krotsze ale wiecej akcji SWAT z realnego zycia...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|